Re: [WINNT] Lepszy ClearType pod Windows 10?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Lepszy ClearType pod Windows 10?
From: Saiko Kila <fnvxbxvyn@benatr.cy>
Date: Sat, 3 Feb 2018 21:37:41 +0100
Proces Roman Tyczka <noemail@because.no> zwrócił błąd:

> Kolejna zagadka jak korpo o takim zapleczu i budżecie potrafi spierdaczyć
> fundamentalne kwestie, to już nawet nie jest przykre...

Oni to zrobili, bo chcą żeby wszystkie urządzenia (małe telefony/tablety
o wielkiej rozdzielczości, normalne pecety, projektory o małej
rozdzielczości itd.) wyglądały tak samo. Nie da się tego łatwo zrobić,
żeby wszystkie wyglądały dobrze. Dlatego psują to, na czym im mniej
zależy. Przecież ta cała platforma UWP to właśnie takie psucie.

--
Saiko Kila
My dog's name is Muhammad.