Re: [WINNT] Instalacja Win10 z pliku WIM (nie działa przywracanie, 1709

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Instalacja Win10 z pliku WIM (nie działa przywracanie, 1709 uśmierciło sprzęt)
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Fri, 26 Jan 2018 23:23:25 +0100

Użytkownik "Irokez" <no.email@wp.pl> napisał w wiadomości news:5a6a49c2$0$661$65785112@news.neostrada.pl...
Jest tam oprócz opcji Secure Boot jeszcze opcja czyszczenia wpisanych kluczy. Instalka ruszała. Pierwszy etap czyli formatowanie, kopiowanie itp. aż do momentu kiedy kończy instalację restartując się szło.
Po restarcie instalacja sterowników i zgon.

Na wspominki mi przydałeś:)
Jak miałem... no, mam gdzieś w szafie i się kurzy, kartę TV/Radio, na chipsecie OIDP, 7134. WU znajduje i instaluje... i karta umiera. Zainstalowanie własnych (z płyty najbardziej) ożywia kartę. Zgadnijcie, co zapuszczone WU robi(ło) z tymi sterami? :)
Muszę dobrze to rozegrać, aby WU nie podmienił dobrych na złe.
Nie pierwszy to przypadek, że stery, teoretycznie właściwe (nawet co do ID urządzenia), potrafią zrobić duże apsik. Dopiero cudowanie, wyłuskiwanie z linków, coś może daje. W ten to też sposób, nie mogę odpalić sterowników czytnika kart zbliżeniowych w laptopie... Już trudno, mam żółty znaczek w M.U... Istnieją dobre, ale nie mam czasu szukać.

--
Pies jest jedynym zwierzęciem, które potrafi wyrazić zadowolenie lub
śmiać się kręcąc lub wymachując ogonem i czyni to nieporównanie wdzięczniej