Re: [WINNT] Instalacja Win10 z pliku WIM (nie działa przywracanie, 1709

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Instalacja Win10 z pliku WIM (nie działa przywracanie, 1709 uśmierciło sprzęt)
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Wed, 24 Jan 2018 22:13:33 +0100
W dniu 2018-01-12 o 22:15, WAM pisze:

I teraz na te problemy z 1709 w niektórych przypadkach pomogło
usunięcie tych aplikacji, w innych musiałem całkowicie usunąć
c:\swsetup bo tam coś siedziało co się gryzło. Niestety instalator o
tym nie informuje.

Padł sprzęt.
Dysk czysty, w BIOS wyczyściłem klucze do ochrony dysku itp.
Pobrałem instalkę Win10 x32 która nie ma sterowników w sobie do tego tableta. No efekt taki że nie działa klawiatura ani dotyk przy instalacji więc nie idzie pchnąć dalej. Na szczęście na podpiętej klawiaturze działa. Wszystko fajnie do instalacji sterowników chipsetu (takie wszystko in 1 HP). Wtedy zgon. Powtórzyłem instalację systemu ale tym razem zainstalowałem wszystko oprócz chipsetu. Gra.
Potem po kolei z listy brakujących ręcznie po jednym.
Dziwnie przyklękło przy instalacji zarządzania zasilaniem.
Zaczęło całkiem zdychać jak sterowniki grafiki doinstalowały się.
Czyli zgon procesora.

Złom.
Może się trafi gdzieś taki ze zbitym ekranem.

Pozdrawiam.

--
Irokez

---
Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie
AVG.
http://www.avg.com