Re: [WINNT] Instalacja Win10 z pliku WIM (nie działa przywracanie, 1709

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Instalacja Win10 z pliku WIM (nie działa przywracanie, 1709 uśmierciło sprzęt)
From: WAM <nospam@nowam.nopl.pl>
Date: Fri, 12 Jan 2018 22:15:43 +0100
On Tue, 26 Dec 2017 22:18:14 +0100, Irokez <no.email@wp.pl> wrote:

>Próbowałem na HP Pavilion x2 10-j016tu zainstalować ściągniętego Windows
>10 Fall Creators (1709) x32 ale niestety po skopiowaniu i restarcie
>pracuje tylko chwilę i wyłącza komputer. Potem po włączeniu mam okienko
>że nie może kontynuować instalacji bo napotkał błąd i OK żeby
>zrestartować. I tak w koło.

Robilem update 1709 na ponad 20 HP - problemem była cała grupa
aplikacji zainstalowanych fabrycznie oraz katalog C:\swsetup.

W niektórych przypadkach usunięcie tych aplikacji było wymagane już
dawno gdy robiłem migrację Win7/8->Win10. W innych ta migracja wiele
miesięcy temu się udała z tymi aplikacjami i dopiero 1709 się
wysypywało.

I teraz na te problemy z 1709 w niektórych przypadkach pomogło
usunięcie tych aplikacji, w innych musiałem całkowicie usunąć
c:\swsetup bo tam coś siedziało co się gryzło. Niestety instalator o
tym nie informuje.

WAM
--
www.nawakacje.pl ?