Re: [WINNT] Nie można uruchomić pliku *.exe spod Total Commandera

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Nie można uruchomić pliku *.exe spod Total Commandera
From: Saiko Kila <fnvxbxvyn@benatr.cy>
Date: Fri, 26 Jan 2018 09:32:47 +0100
Proces artiun <artiun@spam.wp.pl> zwrócił błąd:

> Miałem podobne problemy. Nie znam bezpośredniej przyczyny. Zajmuję się
> zazwyczaj naprawą systemów ms. Dlatego z zasady uruchamiam tc z
> uprawnieniami admina.

Moim zdaniem na własnym komputerze najlepiej uruchamiać TC przez task
scheduler. Zrobić zadanie uruchamiające TC (z najwyższymi
uprawnieniami), a później skrót do schtasks.exe uruchamiający zadanie. I
przez ten skrót uruchamiać. Ma to zaletę jeśli się używa UAC, że nie
będzie żadnych "wątków" ze strony systemu.

--
Saiko Kila
My dog's name is Muhammad.