Re: [WINNT] Nie można uruchomić pliku *.exe spod Total Commandera

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Nie można uruchomić pliku *.exe spod Total Commandera
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Thu, 25 Jan 2018 19:52:22 +0100
W dniu 2018-01-25 o 12:10, JU pisze:
Jak w temacie.
Win 7, TC wersja najnowsza 9.12
Zaczęło się z pół roku temu.
Nie dotyczy to wszystkich plików.
Niektóre można uruchomić, inne tylko jako administrator, a inne powodują zamknięcie TC nie uruchamiając jednocześnie wybranego programu.
I wtedy trzeba odpalać menadżera plików z Windowsa.
Te same pliki *.exe na laptopie uruchamiają się spod TC bez problemu.

Miałem podobne problemy. Nie znam bezpośredniej przyczyny. Zajmuję się zazwyczaj naprawą systemów ms. Dlatego z zasady uruchamiam tc z uprawnieniami admina. Nie można jednak zapominać, że program powstał w czasach w98 (nazywał się Windows Commander), poprawki oczywiście były i są, ale nie wszystko można ogarnąć (bez zaplecza). I tak robota wykonana suppppper. Dzięki temu nie boli mnie łokieć podczas napraw. (Więcej wyklikam niż machając myszą :), zwłaszcza jeśli muszę kopiować/porównywać/przenosić, podpinać się poprzez np. ftp, łączyć ze smartfonem :))) )

--
Artur