Re: [WINNT] Windows 10. Jakie jest hasło użytkownika S-1-15-18?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10. Jakie jest hasło użytkownika S-1-15-18?
From: Marek S <precz@spamowi.com>
Date: Tue, 16 Jan 2018 16:34:21 +0100

Tak śledzę Twoje zmagania z hasłem... ale skąd ten problem się wziął?
Każdemu się wybudza?

Tego właśnie nie wiem. Problem dotyczy tylko mojego laptopa (Lenovo Z710). To jedyny komputer jaki kiedykolwiek widziałem, który potrafi wybudzić się ze stanu wyłączenia. Nie uwierzyłbym gdyby nie zrobił mi tego przed nosem niedawno. Wcześniej obserwowałem jedynie somorozładowujący się akumulator. Przez ileś dni był naładowany a chwilę później całkowicie rozładowany. Bez stanów pośrednich. Zapewne z tego powodu.

Któryś z kolegów powiedział, że niektóre komputery (nie pamiętam czy laptopy) mają taką cechę nawet opisaną w instrukcji jako "funkcjonalność". Ponoć po to by można nimi zarządzać zdalnie nawet jeśli użytkownik sobie tego nie życzy.

Mam kilka stacjonarnych kompów pod W10, w których zaraz po zainstalowaniu systemu powyłączałem sprzętowe wybudzanie inaczej jak myszą czy klawiaturą. Harmonogramu nie ruszałem w ogóle. Nie zauważyłem aby same wstawały nawet z uśpienia.

--
Pozdrawiam,
Marek