Re: [WINNT] Windows 10. Jakie jest hasło użytkownika S-1-15-18?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10. Jakie jest hasło użytkownika S-1-15-18?
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 15 Jan 2018 21:34:02 GMT
Witaj Marek S, 15 sty 2018 w news:p3j0ok$5tr$1@node2.news.atman.pl
napisałeś/aś:

> Ok, spróbuję.
> Z czego wynika taki problem? Sądziłem, że do obiektów w Windows mamy
> przypisanych użytkowników i ich uprawnienia, które daje się
> modyfikować. A tu nagle okazuje się, że inne zasady zaczynają
> ujawniać się. Nie ogarniam tego.

Ja też nie ogarniam, ale w windowsie, jeśli jesteś na koncie
administratora nie znaczy, że możesz wszystko.
Pewnie masz home, więc nie dasz rady w ten sposób, ale tutaj pokazane,
jak włączyć pełne prawa administratora(cokolwiek to znaczy) -
powiedzmy:
https://winclub.pl/topic/6986-pełne-prawa-admina-windows-10/
oprócz tego nie tylko ty miałeś problem z rebootem:
https://tinyurl.com/ycek6469
Zdaje się są programy ułatwiające przejęcie uprawnień do pliku itp. np:
https://www.download.net.pl/1773134/takeownership-pro/
nie próbowałem, bo mi się udało wyłączyć tego reboota kiedyś, a później
już jakaś aktualizacja to zmieniła i teraz nie mogę
Być może wystarczy zmienić uprawnienia do pliku reboot w C:\Windows
\System32\Tasks\Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator
Nie wiem, czy hasło "pełne prawa administratora" jest w ogóle
akceptowalne dla speców IT :)