Re: [WINNT] Jak to zrobić?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak to zrobić?
From: "Zocha" <Zocha@Zofia.pl>
Date: Tue, 16 Jan 2018 13:59:54 +0100
Użytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał w wiadomości
news:5a5df336$0$652$65785112@news.neostrada.pl...

Już zaczęłam próbować.

podstawowy folder -  dajesz partycje
drugi folder  -  dajesz moze pendr.
zaklikujesz -  uwzglednij podfoldery
porownaj - wszystkie pliki
tutaj mam wątpliwości czy powinnam zaznaczyć "porównaj wszystkie pliki"
czy "tylko pliki między dwoma folderami" (tak pokazuje się
po uruchomieniu programu), ewentualnie trzecia możliwość "tylko pliki
w różnych (pod)folderach:". Nie mam opisu, więc konsekwencje
każdego z tych ustawień będę musiała poznawać "empirycznie". :-(

a na koncu podajesz metode porownania:
jesli dublowanie polega na tym, ze maja te same nazwy - to ODklikaj "porownaj zawartosc" i zaklikaj zeby porownywal po nazwach --> 100% - jesli masz gwarancje ze moga zdublowane miec te same nazwy; jesli obawiasz sie, ze troche w nazwach moga sie roznic - zjezdzaj z procentami coraz nizej....
pocwicz na dwoch mniejszych katalogach.
Najlepiej próbować na mniejszych katalogach, ale to wymaga wstępnego
wyboru "ręcznego".

Wiesz może o jakimś opisie? Może być po angielsku.

Pozdrawiam i dziękuję
Zocha