Re: [WINNT] Jak to zrobić?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak to zrobić?
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Tue, 16 Jan 2018 13:42:23 +0100
Zocha w news:5a5dd9f1$0$5149$65785112@news.neostrada.pl
Użytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał w wiadomości news:5a5dd65e$0$653$65785112@news.neostrada.pl...
Zocha w news:5a5dcc0e$0$661$65785112@news.neostrada.pl
Mam duży dysk twardy z setkami tysięcy plików.
Mam pendrive z setkami plików.
Chcę znaleźć pliki z pendrive'a na dysku twardym.
Chodzi o sprawdzenie czy identyczne pliki mam
na dysku twardym.
Jak to zrobić "hurtem", żeby każdego pliku z pendrive'a
nie szukać oddzielnie? Może jakiś batch, ale nie mam
pojęcia jak go napisać.
Wszystko pod Windows XP.
http://tinyurl.com/yd3q2ywq
Próbowałam to zrobić już wcześniej przy pomocy programu Anti-Twin,
bo kiedyś o nim słyszałam, ale nie umiem z niego skorzystać.
Najpierw podał listę wszystkich plików z dysku twardego, a w wyniku
nie podał żadnych plików do usunięcia, czyli takich które się dublują,
jeśli dobrze rozumiem jego działanie. A pliki takie same na pewno
istnieją i to w większości.
Może da się to zrobić inaczej? Albo może jakiś wprawny użytkownik
programu Anti-Twin mógłby napisać jak go zastosować w moim
przypadku.
Zdaję sobie sprawę z tego, że ten program potrafi dużo więcej niż ja
potrzebuję.
Na dysku twardym mam wszystko w jednej partycji.
Zocha

podstawowy folder -  dajesz partycje
drugi folder  -  dajesz moze pendr.
zaklikujesz -  uwzglednij podfoldery, porownaj - wszystkie pliki
a na koncu podajesz metode porownania:
jesli dublowanie polega na tym, ze maja te same nazwy - to ODklikaj "porownaj zawartosc" i zaklikaj zeby porownywal po nazwach --> 100% - jesli masz gwarancje ze moga zdublowane miec te same nazwy; jesli obawiasz sie, ze troche w nazwach moga sie roznic - zjezdzaj z procentami coraz nizej....
pocwicz na dwoch mniejszych katalogach.