Re: [WINNT] Zepsuta płyta DVD do KŚ 1/2018?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Zepsuta płyta DVD do KŚ 1/2018?
From: "T" <no@spam.com>
Date: Sat, 23 Dec 2017 15:45:42 +0100
Użytkownik "Trybun" <cheilmx@jachu.ru> napisał w wiadomości
news:5a3e67e8$0$656$65785112@news.neostrada.pl...

Tak. To są wersje (BOX) do zainstalowania na sprzęcie jakim chcesz i w jakiejkolwiek konfiguracji. Osobiście nie instalowałem Systemu z pendrive który przyszedł w przesyłce, bo sam Win 10 miałem już zainstalowany z płyty którą pobrałem z netu. Po prostu nie było potrzeby przeprowadzać instalacji na nowo z zakupionego nośnika. Z przesyłki wykorzystałem tylko klucz legalizacyjno-aktywacyjny.

Dzięki.

Muszę jeszcze sprawdzić jakie minimalne wymagania ma Win 10 32-bit,
bo być może próba z instalacją (na czas sprawdzenia) na starym
sprzęcie nie ma sensu.

Pozdrowienia
Tomasz