Re: [WINNT] Zepsuta płyta DVD do KŚ 1/2018?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Zepsuta płyta DVD do KŚ 1/2018?
From: Trybun <cheilmx@jachu.ru>
Date: Sat, 23 Dec 2017 15:27:52 +0100
W dniu 2017-12-23 o 14:59, T pisze:
Użytkownik "Trybun" <cheilmx@jachu.ru> napisał w wiadomości news:5a3e5d5b$0$5151$65785112@news.neostrada.pl...
Mój dał się się aktywować. Mam fakturę, tak że w sumie niczym nie ryzykowałem.

Czyli już tę paczkę otrzymaleś.
Czy otrzymane wersje (32 & 64) to są pełne wersje do zainstalowania
na czystym komputerze, tak jak np. instalowało się XP, czy są to
wersje preinstalacyjne, które zakładają specjalną swoją partycję?

Pozdrowienia
Tomasz

Tak. To są wersje (BOX) do zainstalowania na sprzęcie jakim chcesz i w jakiejkolwiek konfiguracji. Osobiście nie instalowałem Systemu z pendrive który przyszedł w przesyłce, bo sam Win 10 miałem już zainstalowany z płyty którą pobrałem z netu. Po prostu nie było potrzeby przeprowadzać instalacji na nowo z zakupionego nośnika. Z przesyłki wykorzystałem tylko klucz legalizacyjno-aktywacyjny.