To: | winnt@man.lodz.pl |
---|---|
Subject: | Re: [WINNT] Komunikat: "Out of Range". |
From: | Adam <a.g@poczta.onet.pl> |
Date: | Wed, 20 Dec 2017 01:07:51 +0100 |
W dniu 2017-12-19 o 22:56, Jacek Maciejewski pisze: Dnia Tue, 19 Dec 2017 17:49:13 +0100, kmark napisał(a):Więc myślę, że Win 7 prawidłowo rozpoznaje mój monitor.Na to wygląda i na to że sterownik serwuje natywną rozdzielczość. Więcej pomysłów nie mam, ale wypróbowanie monitora z innym kompem albo z innym systemem operacyjnym na dotychczasowym kompie wydaje się dobrym pomysłem. Zrób sobie pena albo płytę DVD z linuksem live (polecam Minta) i poeksperymentuj. W zasadzie wystarczy zatrzymać na etapie POST - wtedy będzie wiadomo, czy to nie jest problem karty graficznej lub problem z "dogadaniem się szyny VESA czy jak to tam się zwało. Ażeby nie resetować kompa (przy braku działania monitora, a po załadowaniu OSa) to można się zalogować na niego z innego komputera na zdalny pulpit (Win Pro), lub użyć jakiegoś innego programu do zdalnego podglądu (Win Home). -- Pozdrawiam. Adam |
<Pop. w Wątku] | Aktualny Wątek | [Nast. w Wątku> |
---|---|---|
|
Poprzedni wg. Daty: | Re: [WINNT] Komunikat: "Out of Range"., Jacek Maciejewski |
---|---|
Następny wg. Daty: | Re: [WINNT] Jak zrestartowac usluge klienta DNS pod Windows 10 Pro?, Adam |
Poprzedni w Wątku: | Re: [WINNT] Komunikat: "Out of Range"., Jacek Maciejewski |
Następny w Wątku: | Re: [WINNT] Komunikat: "Out of Range"., kmark |
Indeksy: | [Data] [Wątek] [Lista archiwów] [Inne Listy] |