Re: [WINNT] Komunikat: "Out of Range".

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Komunikat: "Out of Range".
From: kmark <markotar@o2.pl>
Date: Tue, 19 Dec 2017 17:49:13 +0100
 A sprawdź czy twój windows prawidłowo wykrywa typ
monitora, bo to może byc też wina sterownika grafiki.

W menedżerze urządzeń jest rozpoznany, jako "rodzajowy monitor PnP".
W Panelu sterowania ->Ekran -> rozdzielczość są następujące informacje:
   -Ekran: 1.PLE1900    (mój monitor to ProLite E1900S, więc chyba
                         rozpoznanie prawidłowe)
   -Rozdzielczość: 1280x1024 (zalecane)
   -Częstotliwość odświeżania: 60 HZ
   -Kolor: True Color 32 bity

Sterowniki zostały automatycznie wyszukane przez :szukajkę" Nvidii, pobrane i zainstalowane. Posiadam programik Driver Booster 5, który ocenił, że posiadam najnowszy sterowni grafiki do mojej karty geforce 7300 GT.

Więc myślę, że Win 7 prawidłowo rozpoznaje mój monitor.