[WINNT] Jak w Edge wykasować wpis z historii?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Jak w Edge wykasować wpis z historii?
From: Marek S <precz@spamowi.com>
Date: Thu, 7 Dec 2017 20:05:20 +0100
Witam,

Jakiś czas temu wszedłem na stronę WWW wpisując podobny do właściwego ale zły adres URL. Przeglądarka od tego momentu uparcie podpowiada mi go. W IE łatwo było się tego pozbyć poprzez najechanie na daną podpowiedź + DEL. W Edge nie mam bladego pojęcia co z tym zrobić. Przeglądanie historii dzień po dniu w poszukiwaniu wystąpień niewłaściwego adresu mnie nie interesuje bo to mnóstwo czasu pochłonie. Czy jest jakaś metoda na to?

--
Pozdrawiam,
Marek