Re: [WINNT] Klient poczty w Win10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Klient poczty w Win10
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 10 Nov 2017 00:03:52 GMT
Witaj JaNus, 09 lis 2017 w
news:5a04d56a$0$15198$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Nic już nie sprawdzę, bo wiatraczek ożył, CTemp wskazuje rozsądne
> wielkości, w tych okolicach bywały wcześniej. Natomiast dziwnym jest
> to, że choć mam CoreTemp w katalogu "autostart", to nie załadowuje
> się. Lecz gdy go odpalę "z ręki" - to działa. Co inaczej mam zrobić,
> aby ładował się przy logowaniu użytkownika?

To jest ciężka sprawa w win10, tzn. wrzucenie programu do autostartu. Nie
urchamiają się albo nie zawsze. W interentach są jakieś pomysły na to,
ale nic mi się nie sprawdziło. Jednen zaskoczył przez harmonogram zadań
inny nie. Użyłem w końcu nssm, żeby dwa progamy uruchamiały się jako
usługi, ale w przypadku coretemp to bez sensu, bo potrzebujesz przecież
interfejsu programu. No chyba że jakiś przełącznik albo opcja nssm.
Sam nie siedzę na w10 to i nie miałem dużo czasu na testy. Ale pod tym
względem w10 jest pokopany