Re: [WINNT] Czym ... SUKCES!

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym ... SUKCES!
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Tue, 7 Nov 2017 17:33:37 +0100
Pat w news:5a01d0d5$0$5157$65785112@news.neostrada.pl
1534Racine, mam wklejone napisy w 4K Video Downloaderze. !
Zrobiłam tak:
przed wklejeniem linku:
- w Preferencjach zaznaczyłam 5-tą pozycję od góry, czyli
  "jeśli możliwe, umieść napisy w pliku video"
  i tylko to zaznaczyłam; zostawiłam Optymalna 5 wątków
- w Tryb Inteligenty wstawiłam haczyk do Włącz Tryb Inteligenty,
  zostawiłam: Format: MP4-video, Jakośc: 360p i ścieżkę,
  natomiast w Napisy wybrałam English
Po wprowadzeniu linku, w katalogu programu zapisał się
film .mp4.
Uruchomiłam jego odtwarzanie przy pomocy VLC media playera.
Na początku film zaczął się pokazywać bez wtopionych napisów.
Ale weszłam w menu Napisy i tTERAZ aktywna była również
opcja "pod ścieżką", a po jej rozwinięciu wybrałam
Ścieżka 1 - [Angielski] i napisy się pokazały. !
Mam teraz możliwość ściągania napisów przy pomocy DownSub.com
w postaci pliku .srt, przy pomocy 4K jako wtopione i jako plik .srt
oraz IDM, bez napisów (na razie, zrobię jeszcze próby wg strony,
którą mi podałeś.) Na próby z IDM mam jeszcze 7 dni.
Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za wszelką pomoc w tym temacie.
Pozdrawiam
Pat

wiedzialem, ze sobie poradzisz.