Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc
From: "Pat" <spam@stop.com>
Date: Tue, 7 Nov 2017 15:07:14 +0100
Użytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał w wiadomości news:5a01b304$0$659$65785112@news.neostrada.pl...
Wyświetlił się kominukat zaczynający się od:
Niektóre strony nie pozwalają dwukrotnie wysyłać zapytań do tego samego
pliku. Wg dalszych informacji powinno pomóc przytrzymanie klawisza
Alt przy klikaniu na "ściągnij teraz", ale to u mnie nie działa, ani z
lewym, ani z prawym Alt. Być może dlatego, że wersja, ktorej używam, to
nadal trial.
bowiem w IDM nalezy wejsc tutaj:  sciaganie > opcje > "wybierz
klawisze...." i poustawiac sobie  wybrane klawisze.
fakt, taki komunikat zdarza sie stad wlasnie te ustawienia klawiszy
odblokowujacych mozliwosc  sciagania via IDM na pewnych www
Właśnie z wejścia tam wiedziałam, że ustawione jest na Alt. :-)
Jeszcze zrobię próby z każdym z pozostałych 2 klawiszy, ewentualnie
z ich kombinacjami.
IDM, czy 4kdownloader...?
To wszystko powyżej zaczęło się od mojej odpowiedzi Kol.ToMaszowi
i dotyczyło IDM.

tak mam w IDM ustawione -->  https://s1.postimg.org/8bcb5dqsgf/screen.png
jesli na www z ktorej chce wykonac download pojawi sie ten komunikat, to
likwiduje go , przeladowuje www, przyciskam ktorys klawisz wybrany [zawsze
zapominam ktory do czego,wiec metoda prob i bledow, czyli jesli pomyle sie -
przeladowuje za kazdym razem na wszelki wypadek www :)  i kaze dopiero
wowczas IDM sciagac, b. rzadko te klawisze nie pomagaja.
Dzięki. Spróbuję.

Ale ten komunikat, że dopiero po wprowadzeniu
klucza licencyjnego można pobierac playlisty zawierające napisy jest
istotny. Może chodzi właśnie o słowo "zawierające" i dlatego
nie ma napisów wtopionych, natomiast można ściągnąć .srt.
piszesz o IDM? w tej sprawie to ja nic nie wiem o wtopionych napisach...
O wtopionych to wiem przy 4kdownloader i o tym w innych postach pisalem.
Nie o IDM, oczywiście, że o 4kdownloaderze. Tylko tam dyskutowaliśmy
o wtopionych napisach i tylko tam jest taki komunikat w przypadku wersji
nie aktywowanej.

4k  - bez klucza sciaga i wtopione, i osobno, poprawilem w innym poscie opis
ustawien.
Pisałeś o tym dwa razy.
Chodzi o ustawienia:
( tryb inteligentny - ODklikany, wylaczony)
preferencje > ogolne > ZAklikac "jesli mozliwe umiesc napisy w video"
po wklepaniu do programu linka z yt pokaze sie okno wyboru tego, co
mozesz sciagnac i wowczas: ODklikac  "pobierz napisy"
czy z:
gdy po wklepaniu do progr. linka pokaze sie okno wyborow rozlicznych - ZAklikaj
pobierz napisy.

> Przy czym: mozesz podejrzec, ze 4kdownloader tak naprawde zawsze
sciaga dwa pliki i - jesli masz to ustawione tak, jak pisalem - po download
dopiero wtapia napisy.
U mnie (wersja nie aktywowana) na wyjściu jest albo 1 plik - tylko film bez
wtopionych napisów, albo 2 pliki -  film bez wtopionych napisów oraz plik
.srt z napisami.

Nie rozumiem sformułowania: "po download dopiero wtapia napisy".
Gdzie o tym pisałeś? Może znowu coś przegapiłam. :-(

Pozdrawiam
Pat