Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Tue, 7 Nov 2017 14:19:55 +0100
Pat w news:5a01ad51$0$5145$65785112@news.neostrada.pl
Użytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał w wiadomości
news:5a01a9bc$0$5145$65785112@news.neostrada.pl...
Pat w news:5a019c21$0$642$65785112@news.neostrada.pl
[........]
Wyświetlił się kominukat zaczynający się od:
Niektóre strony nie pozwalają dwukrotnie wysyłać zapytań do tego samego
pliku. Wg dalszych informacji powinno pomóc przytrzymanie klawisza
Alt przy klikaniu na "ściągnij teraz", ale to u mnie nie działa, ani z
lewym, ani z prawym Alt. Być może dlatego, że wersja, ktorej używam, to
nadal trial.
bowiem w IDM nalezy wejsc tutaj:  sciaganie > opcje > "wybierz
klawisze...." i poustawiac sobie  wybrane klawisze.
fakt, taki komunikat zdarza sie stad wlasnie te ustawienia klawiszy
odblokowujacych mozliwosc  sciagania via IDM na pewnych www
Właśnie z wejścia tam wiedziałam, że ustawione jest na Alt. :-)
Jeszcze zrobię próby z każdym z pozostałych 2 klawiszy, ewentualnie
z ich kombinacjami.

IDM, czy 4kdownloader...?

tak mam w IDM ustawione -->  https://s1.postimg.org/8bcb5dqsgf/screen.png
jesli na www z ktorej chce wykonac download pojawi sie ten komunikat, to
likwiduje go , przeladowuje www, przyciskam ktorys klawisz wybrany [zawsze
zapominam ktory do czego,wiec metoda prob i bledow, czyli jesli pomyle sie -
przeladowuje za kazdym razem na wszelki wypadek www :)  i kaze dopiero
wowczas IDM sciagac, b. rzadko te klawisze nie pomagaja.

Ale ten komunikat, że dopiero po wprowadzeniu
klucza licencyjnego można pobierac playlisty zawierające napisy jest
istotny. Może chodzi właśnie o słowo "zawierające" i dlatego
nie ma napisów wtopionych, natomiast można ściągnąć .srt.

piszesz o IDM? w tej sprawie to ja nic nie wiem o wtopionych napisach...
O wtopionych to wiem przy 4kdownloader i o tym w innych postach pisalem. I
tam klucz jest potrzebny chocby po to, by zrobic sobie kolejke np. 15 filmow
do sciagania, bez klucza - pojedynczo.
IDM - po prostu sciaga dostepne [dla niego] pliki i moze byc tak, ze pliki
napisow nie sa dostepne... Np. napisy na yt to raczej u mnie nie sa
pokazywane jako mozliwe do sciagniecia. Ale moze tylko u mnie, bo przepis z
ich firmowej www podeslalem Tobie, u mnie nie dziala.

Ale najważniejsze jest czy Tobie ściągają się wtopione napisy
pomimo wersji nie aktywowanej?

IDM, czy 4kdownloader...?
4k - bez klucza sciaga i wtopione, i osobno, poprawilem w innym poscie opis ustawien. Przy czym: mozesz podejrzec, ze 4kdownloader tak naprawde zawsze sciaga dwa pliki i - jesli masz to ustawione tak, jak pisalem - po download dopiero wtapia napisy.