Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc
From: "Pat" <spam@stop.com>
Date: Tue, 7 Nov 2017 13:09:25 +0100
Użytkownik "Pat" <spam@stop.com> napisał w wiadomości
news:5a01a128$0$15190$65785112@news.neostrada.pl...

Użytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał w wiadomości
news:5a019b11$1$15198$65785112@news.neostrada.pl...
4kdownloader - przeciez darmowy jest.  Nie jest tak? ale zdaje sie, że dla
download z yt ( tylko
...?).
Nie jest darmowy, ale to nie są wielkie pieniądze:
https://www.youtube.com/watch?v=HmpitwzPx_Q&t=7s

Przepraszam, wklił mi się nie ten link, o którego chodziło.
https://www.4kdownload.com/pl/buy/videodownloader?source=videodownloader&ui_source=default

Pozdrawiam
Pat

przykladem jest link ktory podalas na poczatku --> bbc  <-- 4kdownloader
potrafi sciagnac te
lekcje? :)
Potrafi. Pisałam, że próba z napisami w pliku .srt się udała. Z tym, że plik
.srt wychodzący z tego programu wygląda inaczej niż ten otrzymany
przez DownSub.com. Ale oba pokazują napisy tak samo dobrze.

Nie wiem natomiast jakich ustawień użyć by otrzymać napisy wtopione.
( tryb inteligentny - ODklikany, wylaczony)
preferencje > ogolne > ZAklikac "jesli mozliwe umiesc napisy w video"
po wklepaniu do programu linka z yt pokaze sie okno wyboru tego, co mozesz
sciagnac i wowczas:
ODklikac  "pobierz napisy"
Tak robilam poprzednio i powtórzyłam teraz, z Twoją receptą przed oczami.
Niestety, film jest bez napisów.
Odtwarzałam przy pomocy:
- VLC media playera 2.2.1
- MPC-HC 1.7.13

Czy Tobie pokazują się wtopione napisy pomimo użycia wersji nie aktywowanej?

Pozdrawiam
Pat