Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Tue, 7 Nov 2017 02:09:44 +0100
Pat w news:5a00f3b5$0$5160$65785112@news.neostrada.pl
Użytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał w wiadomości news:5a00eeff$0$15207$65785112@news.neostrada.pl...
Pat w news:59ff4600$0$662$65785112@news.neostrada.pl
[.......]
. Niektórę filmiki na YouTube zawierają
napisy w jęz. angielskim, czasami bardzo przydatne, a nawet
niezbędne.
Niestety, przy pomocy programu IDM filmik zapisuje się
bez tych napisów. Jest tam opcja "ściągnij wszystko", ale ona
daje tylko możliwość ściągnięcia filmu w kilku formatach, jednak
bez napisów.
podaj mi link do takiego video na yt, z ktorym nie mozna sciagnac
napisow w idm (i w innych  progr.)
Na przykład:
https://www.youtube.com/watch?v=HmpitwzPx_Q&t=7s
Napisy mogę już ściągać oddzielnie w postaci plików .srt
dzięki pomocy Kol. Grzegorza Niemirowskiego.
Ale jeśli znajdziesz sposób ściągania filmu od razu
z napisami przy pomocy idm, to też się może przydać,
tym bardziej, że ten program chcę kupić.
Pozdrawiam
Pat

w poscie obok dalem link do programu, ktory - jak teraz widze - juz ktos wczesniej podpowiadal. wersja dla xp. dziala w punkt.