Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Tue, 7 Nov 2017 12:37:45 +0100
Pat w news:5a018b1e$0$658$65785112@news.neostrada.pl
Użytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał w wiadomości
news:5a010bda$0$15195$65785112@news.neostrada.pl...
[...................]
po próbach z programem 4kvideodownloader,
który mi podpowiedziałeś ostatnio, będę miała dylemat, który z tych 2
programów kupić.

4kdownloader - przeciez darmowy jest. Nie jest tak? ale zdaje sie, że dla download z yt ( tylko ...?). natomiast IDM wykonuje download z masy stron zawierajacych video, dobrym przykladem jest link ktory podalas na poczatku --> bbc <-- 4kdownloader potrafi sciagnac te lekcje? :) a IDM potrafi. "Wyczajanie" ukrytych linkow do video na www, to jest sztuka, ktora zna b. niewiele programow. Ja z masy www zawierajacych filmy, sciagam dzieki IDM (wraz z firefox), miedzy innymi, ale najczesciej radzi sobie IDM.

w poscie obok dalem link do programu, ktory - jak teraz widze - juz
ktos wczesniej podpowiadal.  wersja dla xp. dziala w punkt.
Nie zauważyłam żeby ktoś w tym wątku ten program już proponował.
Może coś przeoczyłam albo do mnie nie doszło. Piszę o tym,
bo już się kiedyś zdarzyło, że jakiś news u mnie się nie pokazał.

Czarek podal link:
https://www.google.pl/search?newwindow=1&source=hp&ei=Q0n_WYUOjrmTBdLqh4gF&q=youtube+pobieranie+film%C3%B3w+z+napisami&oq=youtube+pobieranie+film%C3%B3w+z+napisami
- a pierwszy,albo drugi,albo trzeci podpowiedziany, to 4kdownloader, "co nie"? :)

Wariant z oddzielnym plikiem .srt mi się udał.
Nie wiem natomiast jakich ustawień użyć by otrzymać napisy wtopione.

( tryb inteligentny - ODklikany, wylaczony)

preferencje > ogolne > ZAklikac "jesli mozliwe umiesc napisy w video"

po wklepaniu do programu linka z yt pokaze sie okno wyboru tego, co mozesz sciagnac i wowczas:

ODklikac  "pobierz napisy"