Re: [WINNT] Czym usunąć duplikaty?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym usunąć duplikaty?
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 03 Nov 2017 13:08:32 GMT
Witaj Masdar, 02 lis 2017 w
news:59fafce8$0$644$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Jednak w znacznej czesci przypadk˘w moja sytuacja nie wydaje sie byc
> typowa. Robienie kopii zapasowych polegalo czesto w moim przypadku
> na zapisywaniu w jednym katalogu szeregu podkatalogow, kazdy w
> kolejnym dniu, ale z zawartoscia calosci, bez wzgledu na to co sie
> zmienilo. Czyli na przyklad:
> Katalog A
> podkatalog 01.10.2016
> podkatalog 02.10.2016
> podkatalog 03.10.2016
> itd.

Ja dorzucę jeszcze
http://www.nirsoft.net/articles/find_duplicate_files.html

A w takich skomplikowanych przypadkach, jak piszesz - porównywanie
katalogu samego ze sobą  - to osobiście kombinuję, czyli przenoszę
problematyczne katologi do innej lokalizacji i wtedy łatwiej porównywać.
I tak się bawię  w przenoszenie aż wyczyszczę z duplikatów wszytko.
Zwykle tym co podałem wyżej lub TC.