Re: [WINNT] Czym usunąć duplikaty?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym usunąć duplikaty?
From: "Masdar" <bez@spamu.pl>
Date: Thu, 2 Nov 2017 12:09:28 +0100
Użytkownik "HF5BS" <hf5bs@t.pl> napisał w wiadomości
news:otdn16$e58$1@node1.news.atman.pl...
Użytkownik "Masdar" <bez@spamu.pl> napisał w wiadomości
news:59f99814$0$5146$65785112@news.neostrada.pl...
Szukam programu, najlepiej darmowego,
pod Windows XP, który z kilku dysków
(wewnętrznego i 2 zewnętrznych) potrafiłby
wybrać pliki identyczne i pozwolił na ręczne
usunięcie duplikatów.

Total Commander, całkiem nieźle szuka (ALT-F7 i zerknij na opcje, szukanie
dubletów warunkujesz w
zakładce zaawansowane). Tylko, że shareware on ci jest, a wygoda... No, przy
kilkudziesięciu,
kilkuset, to ujdzie, ale przy kilku(nastu|dziesięciu) tysiącach, wygodne to być
przestaje. Robiłem
jednak nawet kilkunastotysięczne czyszczenia, palcowało się jak pianista w
finale na konkursie
szopenowskim, ale nawet palce tak nie bolały.

Której wersji TC używasz do tego?  Musiałaby chodzić pod WinXP.

Na razie jestem po próbach z AntiTwin doradzonym przez Kol.1634Racine.
Wygląda na to, że w typowych przypadkach będzie bardzo dobry, do tego
do użytku domowego darmowy na zawsze.

Jednak w znacznej części przypadków moja sytuacja nie wydaje się być typowa.
Robienie kopii zapasowych polegało często w moim przypadku na zapisywaniu
w jednym katalogu szeregu podkatalogow, każdy w kolejnym dniu,
ale z zawartością całości, bez względu na to co się zmieniło.
Czyli na przykład:
Katalog A
podkatalog 01.10.2016
podkatalog 02.10.2016
podkatalog 03.10.2016
itd.
W konsekwencji w parametrach AntiTwin wypadałoby podać porównanie
katalogu A z samym sobą, a wtedy lista jest niesamowicie długa.
Zrobię jeszcze próbę ze specjalnie przygotowanym małym przykładem.

Na przyszłość muszę znaleźć program, który pozwoli mi robić kopie
przyrostowo. Wtedy uniknę takiego problemu jak teraz.
Przy okazji, czy ktoś zna jakiś prosty, darmowy program do robienia backupu,
który pilnuje by zapisywać tylko to co się zmieniło?

Obu Kolegom bardzo dziękuję.

Masdar