Re: [WINNT] Jak odblokować wysyłanie plików przez Outlook?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odblokować wysyłanie plików przez Outlook?
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Tue, 31 Oct 2017 20:50:26 +0100

Użytkownik "Olek" <olotestSPAMFE@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:59f89c2e$0$5140$65785112@news.neostrada.pl...
konkretnie - plik modulo 4GB, musiałem ręcznie wyciągać, dałem radę). Ale chyba rzadko kto mailem wysyła pliki 4GB?

Ty reklamujesz płatny TC, który na dodatek w pewnych sytuacjach produkuje zepsute archiwa, co jak dla mnie, dyskwalifikuje go, bo 4 GB

Możesz coś więcej o tym? Pobawiłbym się, ale nie wiem, czym? Chodzi mi o to, co jest psute i jak się objawia?
Że płatny, shareware, cóż...

Ja reklamuję darmowy 7-zip, który nie ma problemu z dowolnie wielkimi archiwami i IMO zawsze się sprawdzi.

16-GB ZIPy takoweż 7z, oraz RAR. Chodziło o te TAR? To nie ma limitu 4GB na archiwizowany plik? Bo żaden z pakerów, zarówno wbudowany, jak i wtyczkowane, czy stowarzyszone (TC robi listę, a pakuje normalny program zewnętrzny), jeszcze mnie nie zawiodły. Najwyżej te, z którymi eksperymentowałem, były jeszcze wolniejsze i dawały dużo mizerniejsze wyniki. Byle sprzęt sprawny był.

Narzekasz na prędkość 7-zip ale pytanie co porównywałeś?

Jakieś kilka(naście) TB różnych danych, od tekstowych, po multimedialne i binarne, pakowanych w wielogigowe (nierzadko powyżej 16 giga) archiwa. I nie zawsze 7z wypada najlepiej. Nieraz najlepiej objętościowo wypada ZIP, RAR średnio, a 7z najgorzej. Innym razem zupełnie odwrotnie. TC z ZIPem często lojalnie uprzedza, że ponad 2GB może być be, ale zrobiłem 16 giga i jest gut. Może kiedyś zrobię test, wybierając różne formaty i kontenery. 7z jest najwolniejszy, RAR średni, ZIP najszybszy. Poza tym, każde pakowanie ZIP mam opatrzone sprawdzeniem poprawności. Opcję moge oczywiście wyłączyć, ale jest i korzystam. Ja nie piszę, że TC jest cut-mniut-i-malyna (nie poprawiać), on może być najch*jowszy ze wszystkich. Piszę, że mi się sprawdza i robi to, czego oczekuję. Program ma działać, a nie zajebiście wyglądać. Jak ścinam drzewo, to od siekiery oczekuję, że będzie ostra, a nie zrobiona w fantazyjne kształty i upstrzona w ozdobniki.

A jak ktoś upiera się używać Pentium 166, to być może musi mieć

A gdzie ja tak napisałem? Procek T9600 +4 giga, to jest u mnie. Więc nie uparłem się korzystać z niższych. Jak mam niższe sprawną płytę i procek, to używam, proste.

pieniądze na droży TC. IMO się nie opłaca.

Jak komu co. Ja cenię sobie wygodę, a dla moich palców i oczu, po ponad 15 latach to jest najwygodniejsze, FARa, czy Foltyna, choć próbowałem i najgorsze nie były, to nie skorzystałem. Na "droży"... nie jarzę, zmyła, czy literówka? Midnight Commander - uwierzysz, że gdyby nie pewne problemy z wersją Windows (a jakże, jest), to bym używał? (np. nie ma FTP, chyba, że może jakaś najnowsza wersja).

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.