Re: [WINNT] Jak odblokować wysyłanie plików przez Outlook?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odblokować wysyłanie plików przez Outlook?
From: Marek S <precz@spamowi.com>
Date: Tue, 31 Oct 2017 20:21:47 +0100
W dniu 2017-10-31 o 10:04, robot pisze:

Niestety nie wiem i nie mam jak sprawdzić.

Ok.

Podejrzewam, że pełna płatna wersja win zipa poradzi sobie.

WinZip czyta prawie wszystko, co spakowane. Ale nie w tym rzecz. Ja go posiadam ale klient X czy Y już nie.

Ale ale.
Chyba przecież możesz zrobić 7-zipa który będzie samorozpakowujący się.
Wtedy osoba odbierająca nie musi nic dodatkowo instalować.
Ironia losu polega na tym, że samorozpakowujący się 7-zip ma rozszerzenie exe.
I to pewnie nie spodoba się serwerowi poczty i nie przepuści.
Niech żyje bezpieczeństwo!

Ależ oczywiście, że nawet w pierwszej kolejności taki załącznik zostanie odrzucony i to przez każdą ze stron komunikacji :-)

--
Pozdrawiam,
Marek