Re: [WINNT] Jak odblokować wysyłanie plików przez Outlook?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odblokować wysyłanie plików przez Outlook?
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Wed, 25 Oct 2017 04:03:27 +0200

Użytkownik "Marek S" <precz@spamowi.com> napisał w wiadomości news:osok5m$u7r$1@node1.news.atman.pl...
Coś mi się zdaje, że nastają nowe czasy i kończy się era załączników w mailach. Załączników innych niż banalny obrazek z wycieczki. Teraz zapewne przez chmury trzeba będzie udostępniać treści...

To odkurzę Commodore 64, albo odpalę emulator, na pokład Bit Machinator, wersja 2.2, dużo wolniejsza, acz pozbawiona bardzo niesympatycznego błłędu w wersji 2.3 (ostatni bajt jest po kodowaniu zerem). Algorytmu nie rozkminiłem, choć wydaje się prosty. Ewentualnie Packet-Radio 7+... Piszę z lekutką uszczypliwością do powodu niemocy, nieco satyrycznie, acz nie do końca niepoważnie. Choć to tylko na małe pliki, bo to bardzo zaszłość, ale działa. Mnie samemu w ogóle nie chce się łączyć z portem 25 nigdzie, a ustaliłem, że to nie wina systemu, ani FW, bo na "demobilu" udostępnionym przez AP w telefonie śmiga, o ile to można śmiganiem nazwać... UPC Wi-Free, chyba trzeba będzie szyfrować i zmienić port... Yyy... a może u ciebie zmiana portu zadziała? Ja zobaczę u siebie... Jak nie pomoże, to przynajmniej sumienie będzie czyste, że sprawdziło się nawet najosobliwszą możliwość.

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.