Re: [WINNT] Jak odblokować wysyłanie plików przez Outlook?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odblokować wysyłanie plików przez Outlook?
From: "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 23 Oct 2017 22:46:18 +0200
Marek S <precz@spamowi.com> napisał(a):
Witam,
Po jakiejś aktualizacji Outlooka 2010 (Windows 10) przestałem mieć możliwość wysyłania projektów WWW jako załącznik do emaila. Wiadomo, że projekt to zwykle jakiś katalog a w nim m.in. pliki JS. Jeśli dołączamy ZIP z plikami JS - Outlook wyświetla kłamliwą wiadomość zwrotną informującą, że serwer odrzucił wiadomość:
  554 mail server permanently rejected message (#5.3.0)
Numer błędu jest losowany z kapelusza. Czasem jest to 553, czasem chyba 550. Sprawdziłem logi na serwerze i Outlook wcale nie próbował się z nim łączyć.

Ja bym jednak sprawdził Wiresharkiem czy rzeczywiście Outlook nie próbował się łączyć (po ewentualnym wyłączeniu SSL). Wątpię aby sam sobie generował odpowiedzi serwera.

Aby móc wysłać taki plik, to trzeba go zzipować, zzipować zip i zakodować. Drugą opcją jest olanie Outlooka i skorzystanie z chmury. Ale ja mimo wszystko chciałbym wysyłać maile, o ile to nie jest już de mode.

To tym bardziej wskazuje na problem po stronie serwera.

Co więc zatem zrobić aby móc wysłać zwykły ZIP ze skryptami?
Porada:
https://www.sitepoint.com/outlook-unblock-unsafe-attachments/
nie działa...

Bo to jest porada do odbierania, nie wysyłania.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/