[WINNT] Jak odblokować wysyłanie plików przez Outlook?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Jak odblokować wysyłanie plików przez Outlook?
From: Marek S <precz@spamowi.com>
Date: Mon, 23 Oct 2017 21:12:19 +0200
Witam,

Po jakiejś aktualizacji Outlooka 2010 (Windows 10) przestałem mieć możliwość wysyłania projektów WWW jako załącznik do emaila. Wiadomo, że projekt to zwykle jakiś katalog a w nim m.in. pliki JS. Jeśli dołączamy ZIP z plikami JS - Outlook wyświetla kłamliwą wiadomość zwrotną informującą, że serwer odrzucił wiadomość:

  554 mail server permanently rejected message (#5.3.0)

Numer błędu jest losowany z kapelusza. Czasem jest to 553, czasem chyba 550. Sprawdziłem logi na serwerze i Outlook wcale nie próbował się z nim łączyć. Aby móc wysłać taki plik, to trzeba go zzipować, zzipować zip i zakodować. Drugą opcją jest olanie Outlooka i skorzystanie z chmury. Ale ja mimo wszystko chciałbym wysyłać maile, o ile to nie jest już de mode.

Co więc zatem zrobić aby móc wysłać zwykły ZIP ze skryptami?

Porada:
https://www.sitepoint.com/outlook-unblock-unsafe-attachments/

nie działa...

--