[WINNT] folder w wirtualce od Oracle

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] folder w wirtualce od Oracle
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Tue, 12 Sep 2017 23:37:35 +0200
Dawno z wirtu~ nie korzystałem, zresztą niewiele i przedtem wiedziałem.
Uwspółcześniłem sobie tę od Oracle, do VirtualBox-5.1.26  i wybrałem
folder, który ma być dostępny i z wirtualizowanego Win-XP, i z poziomu
hosta, Win-10. I o ile wiem dobrze, gdzie jest ten drugi, to nie mam
pojęcia jak odnaleźć go w maszynie wirtualnej. Spróbowałem po opcji
"wyszukaj", zadając nazwę wrzuconego tam (przez hosta) pliku, ale nie
został on odnaleziony.

Ponadto nie działa mi współdzielenie schowków, choć zaptaszyłem
odpowiednią opcję w ustawieniach. Lecz zawartość nie jest wpółdzielona.
Zapewne potrzeba zainstalować jakąś dodatkową wtyczkę.
Ktoś-coś-gdzieś?