Re: [WINNT] Windows jako USŁUGA, nie jako system :)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows jako USŁUGA, nie jako system :)
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Sun, 10 Sep 2017 18:52:16 +0200

Użytkownik "xyz" <xyz@interia.pl> napisał w wiadomości news:op3pia$qnt$1@node2.news.atman.pl...
Ja też jestem starszej daty, no może nie tak bardzo ale w DOS jeszcze skrypty bat`owe się pisało i nad wyciągnięciem jak największej ilości
pamięci (chyba to była Upper Memory) spędzało się długie godziny :p.

A i tak się okazywało, że zabrakło 238, albo i 165 bajtów, aby program tam wskoczył... albo coś w ten deseń... Pamiętam program MemMaker, jak starczało czasu, to dopieszczałem po nim, niekiedy trzeba było ręcznie, bo po programie, pamięci z dołu ubywało, zamiast przybywać. Fajnie się robiło, jak coś trzeba było dodać do startu i wszystkie nastawy leciały w pi..u... I od nowa trzeba było.

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.