[WINNT] HD Tune nie pokazuje wyników zw zakładce Health

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] HD Tune nie pokazuje wyników zw zakładce Health
From: kmark <markotar@o2.pl>
Date: Wed, 6 Sep 2017 17:13:08 +0200
Witam,
Ponieważ komputer czasami restartuje z nieznanych mi powodów,postanowiłem rozpocząć diagnozowanie od sprawdzenia dysku systemowego. Program HD Tune wykonał bez problemu czynności uruchamiane zakładkami: Benchmark i Error Scan.
Niestety, po kliknięciu w zakładkę Health ukazało się puste pole.
Diagnozowałem dysk kilka lat temu tym programem i po wywołaniu Health, otrzymałem ocenę "zdrowotności". Ale wówczas moim systemem był XP, a dysk był podpięty taśmą do kontrolera ATA. Obecnie moim systemem jest Windows 7, a dysk jest podpięty pod kontroler SATA.
Płyta główna Gigabyte GA-M55S-S3 z aktualną wersją BIOSu.
Proszę o pomoc.
mk