Re: [WINNT] Szybkość domowego Internetu (było: Internet przez FunBoxa ..

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Szybkość domowego Internetu (było: Internet przez FunBoxa ...)
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Tue, 5 Sep 2017 11:02:16 +0200
W dniu 2017-09-05 o 01:17, HF5BS pisze:
Raczej to nie router... Ale jak chcesz i nie było w nim nic zmieniane, to zrób reset do ustawień fabrycznych (może żądać dodatkowego hasła do tej czynności). Jeśli było np., hasło zmieniane i nazwa sieci, itd, to warto te zmiany najpierw wynotować - niekiedy reset kasuje zmiany i trzeba je na nowo wprowadzić, z zapisków będzie łatwiej, chyba, że pamiętasz. Niektóre routery oferują zgranie konfigu do pliku, jak się do reszty pogubisz, to zgrany wcześniej konfig pozwoli szybko postawić go na nogi, co pozwoli uniknąć twardego resetu rutera.
Moment - dla mnie hard reset to przywrócenie ustawień fabrycznych.
Piszesz o Hard, na koniec..
Soft z kolei to podczas pracy wybranie na siłę zamknij (czy komp czy mobile).

odkurzyłem radiator i jest OK) - potrafi wtedy kucać mocno transfer, aż kucnie cały komputer (bądź router, jeśli to w nim problem - zawiesi się i trzeba go będzie ochłodzić, latem czasem dodmuchuję lapa dużym wiatrakiem z boku)

To jest ok. Sam tak robię, wszystko zależy od warunków w jakich sprzęt pracuje. Jeśli ktoś ma potrzebę (uzasadnioną) zbierać kurze z szafek co tydzień, to niech sobie wyobrazi ile tego jest na wentylatorach sprzętu, którego używa. Ja odkurzając - przy otwartej obudowie kompa - jadę odkurzaczem :)

--
Artur