[WINNT] aktywacja windows 7 UEFI

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] aktywacja windows 7 UEFI
From: User Wojtek <wojtek@laptop.wojtek.intra>
Date: 06 Aug 2017 13:44:30 GMT
Mam troche maszyn wirtualnych na windows 7 PRO. Na każdą mam licencje.
Problem w tym, że zmiana parametrów VM powoduje, że windows chce by go
aktywować. Wcześniej używałem windows loader i działało. Tyle, że teraz chce
się przestawić na lepszy system wirtualizacji (bhyve), ale wtedy windows
musi startować przez UEFI i tablice partycji GPT. Windows loader nie działa.
Znacie coś co działa i nie jest wirusem?

  • [WINNT] aktywacja windows 7 UEFI, User Wojtek <=