Re: [WINNT] Dysk potraktowany przez PVR - odzyskanie danych

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dysk potraktowany przez PVR - odzyskanie danych
From: Robert Ruda <robert.ruda@gmail.com>
Date: Sun, 6 Aug 2017 04:28:06 -0700 (PDT)
No więc dzięki za sugestie.
Skończyło się dmde . Nic innego nie chciało / nie potrafiło podejść
do tematu na tyle sensownie by coś z tego było.
Jedyny ból dupy jaki pozostał to fakt iż pliki nie zostały odzyskane pod ich
pierwotnymi nazwami :(, albo czegośs nie doczytałem w instrukcji dmde
ale w żaden sposób nie potrafił tego załapać, zakładam iż po  podłączenie tego
do PVR niestety jest to niemożliwe. (No chyba że ktoś z Was ma jakąś sugestię
:)

POzdrwawiam