Re: [WINNT] Dysk potraktowany przez PVR - odzyskanie danych

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dysk potraktowany przez PVR - odzyskanie danych
From: ąćęłńóśźż <nie@dla.spamerow>
Date: Sun, 23 Jul 2017 13:47:12 +0200
Czy PVR przeformatowała dysk z NTFS/FAT/HFS na Ext4 (nie podajesz formatów)?
Czy producent tego dysku / obudowy oferuje jakiś program do odzyskiwania danych
(przykładowo producenci pamięci flash zwykle oferują)?
Jakby co podają linki do firm odzyskujących dane profesjonalnie (za pieniądze).
Za "miliony" zdjęć i dokumentów może być warto zapłacić te kilkaset dolców.

BTW to jest właśnie jedna ze słabości takich urządzeń i wszelkich pamięci
elektronicznych (dlaczego do cholery dyski / obudowy nie mają prztyczka "zapis
allow / disallow" na wzór głupich kart SD???), łatwiej głupio podłączyć dysk do
PVR niż wrzucić do kominka kartony z papierem (zdjęciami / dokumentami).
Kiedyś straciłem dane na pendrajwie (na szczęście mało ważne, szkoda było czasu
na odzyskiwanie) podłączając go do rejestratora CCTV i jestem z tamtej sytuacji
bardzo zadowolony, bo nic nie uczy tak skutecznie jak własne nieszczęście ;-)

-----