Re: [WINNT] Zatrzymanie/uruchomienie usługi w Windows 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Zatrzymanie/uruchomienie usługi w Windows 7
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Thu, 3 Aug 2017 23:55:09 +0200

Użytkownik "JoteR" <usenet@interia.eu> napisał w wiadomości news:59833afa$0$15189$65785112@news.neostrada.pl...
(...)
można wytłuc, bo włącza się UAC i koncepcja jednego kliknięcia/dwukliku zdycha.

Mimo wszystko, ja nie wyłączam UAC - przy okazji mam kontrolę, czy mi się jakieś pierdum lamentum nie wciska, czekając na okazję zatwierdzenia destruktu, gdy użytkownik zechce coś innego uprawnić - okno pokazuje mi, co odpalam, a to jest do opanowania.

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.