Re: [WINNT] Zatrzymanie/uruchomienie usługi w Windows 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Zatrzymanie/uruchomienie usługi w Windows 7
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Mon, 31 Jul 2017 23:04:00 +0200
W dniu 2017-07-31 o 20:05, Grzegorz Niemirowski pisze:
JoteR <usenet@interia.eu> napisał(a):
We właściwościach pliku .cmd ani w jego skrócie nie da się zaptaszyć stosownej opcji. Ale natchnąłeś mnie - przemianowałem dupa.cmd na
dupa.bat i  we właściwościach tego skrótu da się ustawić uruchomienie na
prawach  administratora.
Dziwny ten system jakiś...
JoteR

Jak najbardziej da się zaznaczyć we właściwościach skrótu do .cmd.

Potwierdzam, żaden problem. Nie spotkałem się z różnicami bat i cmd w tym kontekście :)

--
Artur