Re: [WINNT] Zatrzymanie/uruchomienie usługi w Windows 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Zatrzymanie/uruchomienie usługi w Windows 7
From: grapeli23 <grapeli23@googlemail.com>
Date: Thu, 3 Aug 2017 20:45:35 -0000 (UTC)
Dnia 03.08.2017 B.G <oprawdziwyzapytaj@wp.com.eu> napisał/a:
> bardziej wyłączać kontroli konta?
>
> może coś w poniższym stylu?
>
> zatrzymanie uslugi:
> @echo off
> "c:\Program Files\tools\sysinternals\PsExec64.exe" -u administrator -p
> HasloDoKonta net.exe stop adobearmservice
>

> start uslugi:
> @echo off
> "c:\Program Files\tools\sysinternals\PsExec64.exe" -u administrator -p
> HasloDoKonta net.exe start adobearmservice
>

> sprawdziłem j.w - działa.
>
> Ważne by użyć konta  "administrator" - dla niego UAC nie obowiązuje.
> [...]

Owszem, wywołać z "palca" w konsoli - TAK, ale NIGDY NIE zapisywać
żadnego hasła Administratora jawnie w pliku z uprawnieniami zwykłego
użytkownika. Ono jawnie nie jest przechowywane na żadnym z systemów
i to w pliku do którego dostęp ma tylko admin.
Choćby i cały zasób był szyfrowany to bez znaczenia.

Jakieś zastępniki sudo są chyba dostępne pod ten system.
https://github.com/mattn/sudo