Re: [WINNT] Letni offtop o XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Letni offtop o XP
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Mon, 31 Jul 2017 22:26:30 +0200
On Sat, 29 Jul 2017 11:08:04 +0200, HF5BS wrote:

> Dlaczego męczyć? Skoro system daje mi WSZYSTKO, czego potrzebuję, to w jaki
> sposób męczyć?

Daje wszystko co chcesz? Czyli nie masz problemów z nowoczesnymi stronami
www? Możesz instalować i używać dsowolne współczesne aplikacje? Nie masz
problemu z bezpieczeństwem?

> Choćby z powodu urządzeń, nie mających sterów pod Pingwina.

Coraz mniej takich urządzeń. To nie te czasy, gdy drajwery były
nieosiągalne.

> Mój XP na dużej maszynie, śmiga na SSD wręcz wzruszająco.

Do czasu...

> Po wojskowemu - jednym, jak zapewne zauważyłeś że wspominam, z powodów jest
> to, że nie ma coraz bardziej popierdolonego interfejsu. Ostatnim w miarę
> ogarnialnym, choć już dziwotworem interfejsowym, jest W7.
> Poza tym - ruszy mi na takim cacku, jak Gateway Solo 9100, a co wyżej
> pójdzie?
> Widzisz, pewnie potrzebujesz fiu-bździu-wyglądu super-hiper-turbo, a my
> potrzebujemy konkretu w działaniu.

[...kupa lajt hejtu na nowe systemy MS...]

Pytałem o Linuksa, nie o Win 10 :-)

--
pozdrawiam
Roman Tyczka