Re: [WINNT] Sprawdzenie spójności

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Sprawdzenie spójności
From: "EZ" <no@spam.com>
Date: Thu, 20 Jul 2017 18:19:00 +0200
Użytkownik "Animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisał w wiadomości
news:okqhi1$sr$1@news.icm.edu.pl...

Miałam Linuksa Minta 17 na tym laptopie, ale był to drugi z posiadanych
wtedy komputerów, obok stacjonarnego z Windows. Teraz mam tylko
laptopa i chcę mieć na nim (legalne) Win XP.

To sobie zainstaluj legalne XP i nie jęcz.

A kto Ci powiedział, ze mam nielegalne? Jakim prawem tak się do mnie
zwracasz? Nie dosyć, że Twoje rady na wszystkich grupach są powodem
do żartów (delikatnie mówiąc), to jeszcze jesteś niegrzeczna. Trochę kultury.

Mam legalne XP jako legalny downgrade z Vista Business, z którym dostałam
legalne płytki z WinXP do zainstalowania.

I mam prośbę, daj sobie spokój z radami, przynajmniej dla mnie.

EZ