Re: [WINNT] Sprawdzenie spójności

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Sprawdzenie spójności
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Fri, 21 Jul 2017 10:27:06 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 19 Jul 2017 18:58:33 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <oko36m$gc8$1@news.icm.edu.pl>
 od Animka <animka@tonieja.wp.pl>  :

>Wyłącz skanowanie dysków przy starcie systemu.

... i zrób sobie burdel w systemie plików pracując dalej na dysku z fizycznymi
błędami

>Zobacz co tam widnieje u Ciebie w Autostarcie.

To może być dobry trop, jeśli dysk sprawny.

>Można wszystko wywalić.

"nie będzie niczego" Kononowicz.

>Bardzo przydatny jest program CCleaner.

Do czego przydatny? Takie programy to wielka kupa, można sobie za ich pomocą
zagzdrawęźić
spore kłopoty jeśli się ich dobrze nie zna.