Re: [WINNT] Sprawdzenie spójności

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Sprawdzenie spójności
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Fri, 21 Jul 2017 14:45:39 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 21 Jul 2017 10:48:10 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <5971c177$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>
 od artiun <artiun@spam.wp.pl>  :

>Mają można ustawić w BIOS'ie, wyłapać Pause/Break.
>Windows tego nie czyta (dirty).
>Win interesuje tylko rejestr, czasem harmonogram.

Jesteś pewien? Bo ja wszędzie czytam, że:

"Przy każdym ponownym uruchomieniu systemu Windows jądro wywołuje program
Autochk.exe w
celu przeskanowania wszystkich woluminów i sprawdzenia odpowiedniego bitu
nieprawidłowego
zamknięcia systemu."
Czyli, jak rozumiem, robi to samo jądro systemu, ale nie wykluczone, że mozna to
zablokować w rejestrze.
https://support.microsoft.com/pl-pl/help/160963/chkntfs.exe-what-you-can-use-it-for