Re: [WINNT] Aktywacja hibernacji w tablecie z Win10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Aktywacja hibernacji w tablecie z Win10
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Sat, 24 Jun 2017 12:27:01 +0200

Użytkownik "Adam" <a.g@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:oijq4c$luq$1@usenet.news.interia.pl...
Sam bym chciał ze swojego XP wyrzucić na partycję boot, na której dałem
plik wymiany, a plik hibernacji... próbowałem podejść także przez
linkowanie, ale nic z tego.
Najwyżej wyłączyć przez powercfg -h off, w trybie admina, wtedy znika.

Były wyjątki.

Ale obsługiwane sprzętowo, wprost przez MB.
Miałem taką płytę - bodajże AX6B-Plux. Miała program do hibernacji na osobnej partycji (partycja wyłącznie do hibernacji) - działało to iście błyskawicznie :) Kilka sekund.

Ale to tylko wyjątek potwierdzający regułę. Nie ukrywam, że chętnie bym skorzystał. Najlepiej w postaci szybkiego modułu SSD o porządnej trwałości. Myślałem jeszcze o takim rozwiązaniu, aby kiedyś spróbować, żeby zabawić się w linkowanie i co tylko się da, wylinkować na inną partycję, pozostawiając hibernację i może jakieś nieliczne pliki, których się nie da.

Z hibernacji jak wstawał, to MAG Innovision nie zdążył się rozgrzać, a system już gotowy :)

Ale działało to OIDP tylko dla Win95, może też Win98.

A... to... Hmm... ciekaw jestem konstrukcji tego rozwiązania...

Mam jeszcze w swoich zbiorach tego kompa - szkoda mi go było się pozbywać. Dołożyłem mu m.in. Creative DVD DXR3 - ostatni bez rejonu, ze sprzętowym dekoderem PCI; dołożyłem mu dyski SCSI (płyta ma kontroler SCSI), dałem kartę TV. Komp dostał też słynnego Kenwooda CD x72 - najszybszy na świecie, wielostrumieniowy (!) czytnik CD. No i nagrywarka

Kojarzę, ztcp, 10 wiązek buforowanych, szybcie cache sklejające to do kupy.
Teraz, aby czymś także szybko nagrać :)

DVD na szynie SCSI.

Nie do zdobycia chyba. Można czytnik kupić, 380 zyla na Alledrogo.

To była maszyna :)

Masz pan! Myśl ludzka triumfuje! Pewne "średniowieczne" pomysły były, co tu dużo mówić, bardzo dobre, ciekawe. Niekiedy giną w zalewie chłamu, zapomnienia.

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.