Re: [WINNT] Aktywacja hibernacji w tablecie z Win10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Aktywacja hibernacji w tablecie z Win10
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Fri, 23 Jun 2017 20:11:35 +0200

Użytkownik "Yerine Ictimai" <ictimai@yandex.ru> napisał w wiadomości news:oij6vm$an6$1@dont-email.me...
A propos tabletu Chuwi Hi10plus (4GB RAM), dual boot Android i Win10.
Powiedzcie czy i jak mozna aktywowac w Win10 hibernacje i jakby to
dzialalo, plik hibernate.sys na karcie pamieci SD?

Nie jest znane, aby plik hibernacji wyrzucić poza partycję systemową. Nawet nie boot, lecz systemową, choć bardzo często jest to jedna i ta sama partycja. Lokalizacji tego pliku nigdzie się nie ustawia, jest ona zaszyta głęboko i raczej wymagała by grzebania w kodzie systemu. BTW. nie hibernate, lecz hiberfil.sys. Sam bym chciał ze swojego XP wyrzucić na partycję boot, na której dałem plik wymiany, a plik hibernacji... próbowałem podejść także przez linkowanie, ale nic z tego.
Najwyżej wyłączyć przez powercfg -h off, w trybie admina, wtedy znika.

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.