[WINNT] win 10 i nawracająca Candy Crush Saga

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] win 10 i nawracająca Candy Crush Saga
From: Doxent <doxent@gazeta.pl>
Date: Mon, 5 Jun 2017 23:21:23 +0200
Instalowałem Windows 10 na wielu komputerach i za każdym razem zauważyłem, że próbuje on na siłę wcisnąć z systemem Candy Crush Sagę mimo iż wielokrotnie usuwałem to z komputera. Nie pomaga wpisanie w rejestrze odnośnie blokady Cloud Content bo po jakimś tam czasie nieokreślonym Saga nadal powraca czasem jest to tydzień czasem dwa różnie. Zauważyłem, że system bardzo mocno rzeźbi wtedy dyskiem twardym i trwa to bardzo długo. Usuwanie aplikacji debloaterem też nie zawsze skutkuje tak samo jak DWS Lite bo Saga i tak znów powraca do systemu. Czy jest jakaś metoda aby te aplikacje same się nie instalowały nigdy oprócz kompletnego usunięcia sklepu z systemu?