Re: [WINNT] Win10 creators update + modem = problem

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win10 creators update + modem = problem
From: dr.krzysztof.okon@gmail.com
Date: Sun, 4 Jun 2017 07:10:51 -0700 (PDT)
W dniu piątek, 2 czerwca 2017 18:47:43 UTC+2 użytkownik Krzysiek napisał:
> Szanowni Państwo, może ktoś się zetknął z problemem, albo nawet zna
> rozwiązanie, będę wdzięczny za podpowiedzi.
>
> Po instalacji ostatniego pakietu poprawek W10 przestał zauważać
> wbudowany modem komórkowy.

Poszukałem jeszcze w sieci i znalazłem banalne, skuteczne rozwiązanie, może się
komuś przyda. Wystarczy ... odinstalować poprawkę. Wszystko działa.

Creators update podobno tak ma, że psuje. Może następna wersja będzie działała.
Nie przyszło mi to rozwiązanie wcześniej do głowy, bo poprawki i serwispacki i
w NT4.0, i w XP i w W7 poprawiały działanie  komputera, a w najgorszym razie
nie psuły. Zawsze jest ten pierwszy raz.

Dziękuję za porady w każdym razie, przykro mi, ale nie okazała się skuteczne.

--
Krzysiek, FEBP