Re: [WINNT] W win10 mozna pracowac jako Administrator?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W win10 mozna pracowac jako Administrator?
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Sat, 20 May 2017 17:08:50 +0200
W dniu 2017-05-19 o 02:21, HF5BS pisze:

Użytkownik "Yerine Ictimai" <ictimai@yandex.ru> napisał w wiadomości
news:ofkdk1$uvj$1@dont-email.me...
setka FICZEROW (dublujacych sie) ktory tak na prawde jest jednym

Setka... CZEGO???

A tak sie reraz mowi ;)

No, to się źle mówi, niestety (nie, nie piję do nikogo, mimo wszystko
zakładam użycie tego w dobrej wierze, po prostu bardzo mnie to zastanawia,
dlaczego tak się dzieje).

Tak się składa, że słowo "feature", ma akurat bardzo dobry odpowiednik w
języku polskim, jak "cecha", czy "właściwość". Oblukałem kilka słowników i
wskazały jednoznacznie. Niestety, nasz język rodzimy, jest coraz bardziej
zachwaszczany takimi nowotworami.
To ciekawe feature, może ze względu (powodu/kontekstu) zawsze mi cię kojażyło z nowością/nowinką. Sprawdzę :)
"Przephaszam za pahdą", jestem jako dyslektyk, bardzo wyczulony na takie
kwiatki. I tak, jak z fotki z Tesco przedstawiającej artykuł o nazwie
"szczotka gilowa" (osobiście wolę chusteczkę; miało być "szczotka
gRillowa"), to nawet można się pośmiać, tak z naciagania języka już nie...
Idę pokimać, ostatnie cieplejsze dni mocno mnie usypiają.

J. polski, ciężki język. Na pytanie czy gość zmienił płeć, wielkie oczy, poszedłeś czy poszłeś. Poszła ona, Ty poszedłeś. Też nie mm pamięci ortograficznej. Mogę się czegoś naumieć, z czasem zastanawiam się jak się pisze karzdy. Ale wyjątki pamiętam (taki sobie paradoks).

--
Artur