Re: [WINNT] W win10 mozna pracowac jako Administrator?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W win10 mozna pracowac jako Administrator?
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Wed, 17 May 2017 23:23:04 +0200

Użytkownik "artiun" <artiun@spam.wp.pl> napisał w wiadomości news:591cb38f$0$15192$65785112@news.neostrada.pl...
Głupio mi jest to napisać. Microsoft umiera. Jeśli wyjdzie coś w stylu 11 to

Również mam takie wrażenie. Moje jest takie, że już od XP sie zaczęło, choć jeszcze było ogarnialne, Vista dała ciała, choć u znajomego działa i znajomy nie narzeka, mnie by pasowało mieć latające okna, jak tam mają. W7 trochę zmężniał i odbajerował się, ale już zaczął się robić niepokojąco przemądrzały (co jużz w Viście się zaczęło). W8 poracha (interfejs - konfigurowalny inaczej), W10 hmm... jako tako, choć nawet działa, nie powiem, ładnie, ale z filozofią made by Android, to... Nie, Minta na pena zgrałem i zainstaluję, Bo Ubu król też dupę za wysoko postawił, za bardzo poszedł za ogółem. Ja jadę na srebrnej Lunie w XP i jest dobrze.

musi być rewolucja. Ja oczekuję prostoty i łatwości (ergonomii). A tu co system to ja szukam, gzie to jest, gdzie powinno być. To nie pretensja do Ciebi. Rozmawiam z ludźmi, chcą wysłać MMS, kiedyś robili to na imprezie jednym klikiem, a teraz cała procedura.

Moim "marzeniem" byłby NT4, o możliwościach XP, interfejs W2k (ale z tematem Srebrna Luna - wybrałem, bo mnie oczy tylko od niej nie bolą), uniwersalność W98SE. A bezpieczeństwo... W95 też miałbyć podobno, w odróżnieniu od W3.xx, "niezłomny". Zdaje mi się, że zesrał się, zanim sięgnął po papier toaletowy.

Pokaż gwiazdkę na niebie, nie dla firm, dla userów (koniec z modą, użytek)

Bo M$ najlepiej wie, o czym marzysz, jakie masz oczekiwania, jakie międzymordzie będzie dla ciebie dobre. Kafle ósemki niech sobie będą, kto zechce zostać przy nich, to zostanie. Ja wybieram wersję z guzikiem START i paskiem zadań. W10 zandruciał, no, czy ja jakiś pojebany jestem, że mi się jego filozofia a-la smartfon nie podoba? Nawet w durnej ósemce jeszcze z trudem, ale dałem radę to ogarnąć (spoko, z W10 też sobie radzę, zresztą, mój lapek śmiga na nim fantastycznie, choć wiekowy - Dell M4400), a dycha, chce mnie za rączkę prowadzić, a to już mi się niezwykle nie podoba, nie cierpię zbędnych bajerów. Nie, przeskakuję na Mint-a, czy może zandruciałego również Ubu Króla (Ubuntu znaczy się), przynajmniej mi stery grafiki nie wariują w nich. A interfejs da się ogarnąć, choć ideałem nie jest.

--
"Jeśli przyjmiesz do siebie zabiedzonego psa i sprawisz,
że zacznie mu się dobrze powodzić - nie ugryzie cię.