Re: [WINNT] W win10 mozna pracowac jako Administrator?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W win10 mozna pracowac jako Administrator?
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Wed, 17 May 2017 00:53:06 +0200
W dniu 2017-05-16 o 23:39, Yerine Ictimai pisze:
artiun <artiun@spam.wp.pl> Wrote in message:
A jeszcze wyjasnij jak programy antywirusowe radza sobie z
 technikami ataku ktore tak solidnie wyszczegolniles w Twym
 artykule? Artykule za ktory wielkie dzieki! :)

Prosto, odizolowane środowisko. Nie potrzeba AV.

Ale chyba troche przemieszales pojecia, odizolowane srodowisko to
 sandbox, jest w przegladarce Chromium i Iron w stosunku do Flash
 Player.

Nie. Łączysz to z przeglądarkami. Możliwe, że tylko takie znasz.

Ale pytam o inne zrodla ataku, np PDF, albo przegladarki bez
 sandboxv albo jeszcze cos co np przepelni sterte?

Chodzi o system działający w sandboxie.
Wirtualny system w ramach systemu, dysk, rejestr.

Jeśli czegoś nie jestem pewien to odpalam to w odizolowanym środowisku jw. tzw. przepełnienie 'sterty' jak to nazwałeś nie wpłynie na działanie hosta, jedynie klient działający w piaskownicy może paść. W tym momencie mając zrzut tego co się stało w piaskownicy mogę sprawdzić co i dlaczego :)

Przykładowo:
https://www.sandboxie.com/

Application Testing

Safely test and try new programs and applications within Sandboxie and prevent unauthorized changes to your underlying system that may occur

Jest tego dużo, i nie ma ograniczeń do samych przeglądarek (po polsku to jest piaskownica).

--
Artur